Potrošači potvrdili pozitivan učinak proizvoda Aspirin® Complex

U velikoj opservacijskoj studiji1 potrošači su ispitani o tome koliko je Aspirin® Complex djelotvoran i podnošljiv u svakodnevnim uvjetima te je praćeno zadovoljstvo korisnika lijekom. U anketi su ukupno sudjelovale 273 ljekarne iz cijele Njemačke. Kupci proizvoda Aspirin® Complex dobili su upitnik koji bi anonimno ispunili i vratili neovisnoj ustanovi. Prikupljeno je ukupno više od tisuću ocjenjivih upitnika.

Svi su sudionici naveli da pate od prehlade praćene curenjem nosa, začepljenim nosom, glavoboljom, grloboljom i bolovima u udovima. Ispitanici su izjavili da su im simptomi znatno utjecali na opće stanje i ograničavali ih u svakodnevnim aktivnostima. Znanstvena ispitivanja već su dokazala brzo i pouzdano smanjenje tipičnih simptoma prehlade kao što su curenje nosa, glavobolja, grlobolja te bol u vratu i udovima nakon uzimanja proizvoda Aspirin® Complex. Ova opservacijska studija potvrdila je te rezultate.

Ispitanici su došli do proporcionalno pozitivnog zaključka te je njih 90 % djelotvornost ocijenilo kao vrlo dobru ili dobru. Svoju podnošljivost proizvoda Aspirin® Complex 92 % korisnika ocijenilo je kao vrlo dobru ili dobru. Pacijenti su učinak proizvoda Aspirin® Complex ocijenili brzim. Curenje nosa i bol jasno su se poboljšali u roku od 30 minuta. Prema korisnicima, simptomi prehlade nastavili su se povlačiti tijekom opservacijskog razdoblja od dva sata.

Poseban upitnik zadovoljstva pacijenta

Ova anketa posebno se usredotočila na kriterij zadovoljstva pacijenata U tu je svrhu u upitnik uključeno više vrlo specifičnih, isprobanih i ispitanih pitanja. Odnosila su se na područja djelotvornosti, nuspojava, pogodnosti za korisnika i općeg zadovoljstva.

Analiza pojedinih područja omogućila je vrlo preciznu izjavu o zadovoljstvu korisnika proizvodom Aspirin® Complex: 90 % korisnika bilo je zadovoljno ublažavanjem njihovih simptoma lijekom³. S 94 %, opće zadovoljstvo proizvodom Aspirin® Complex bilo je na posebno visokoj razini²/³.

  1. Theurer C, Gessner U. Pharm Ztg 2011; 156(11): 56-61
  2. Beileger zur Apothekendepesche 10-11/2014
  3. Beinhaltet die Antwortmöglichkeiten von einigermaßen zufrieden bis sehr zufrieden.